اخبار

Latest news, video reports

همزمان با آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی

جلسه روابط عمومی های میدکو با دکتر پورمند

برگزار شد

۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

در این دیدار که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی روز شنبه 21 اردیبهشت 98 در ستاد میدکو و از طریق برقراری ارتباط تصویری با کرمان و همدان برگزار شد دکتر پورمند ضمن تبریک ماه مبارک رمضان فرمودند: فعالیت های روابط عمومی در شرکت ها با برنامه ریزی بهتر، دانشی تر و هوشمندانه تر انجام می‌شود  و این یعنی فعالیت ها دارای  جهت مناسبی است.

مدیرعامل هلدینگ میدکو در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مخاطب شناسی اشاره کرده و افزودند:  مخاطب شناسی و ذوق هنری در روابط عمومی بسیار مهم است و ارائه لذت بخش و هنرمندانه یک موضوع بسیار اهمیت دارد همچنین ایشان به اهمیت تشریفات در حوزه بین الملل اذعان داشته و تشریفات بین الملل را اولویت نخست کارهای روابط عمومی دانستند.

دکتر پورمند در پایان تأکید کردند:  روابط عمومی باید روحیه امید را نشان دهد و کارکنان روابط عمومی باید نمونه ای از امیدآفرینی باشند و ذهنی مثبت و امیدآفرین داشته باشند.

در ابتدای این دیدار آقای دکتر فیلسوفیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل میدکو ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال گذشته در قالب یک فیلم ارائه نمودند.

 

لیست خبرها